Nový školní rok je tu a s ním i nové výzvy, které musíte překonat. Formativní hodnocení, žáci s OMJ, děti s poruchami učení či profesní seberozvoj.
Je toho dost… Dovolte si na chvíli se zastavit a dopřejte si čas nahlédnout na práci i z jiného úhlu pohledu, díky kterému pochopíte souvislosti,
najdete schůdnější cesty a získáte odvahu všechno zvládnout.

Podívejte se zpětně na On-line kongres

‚‚Učíme společně‘‘

ročník 2022

Která z učitelek si nepřeje, aby děti byly ve škole spokojené? A která si nepřeje, aby bylo v práci dobře i jí samotné? Doba je uspěchaná a klade na Vás vysoké nároky. Každý den Vám přibývá práce a povinností.
Naštěstí existuje mnoho prostředků a metod, díky kterým si můžete práci zpříjemnit a ulehčit!

Čeká Vás 15 inspirativních rozhovorů s ženami pohybujícími se v a kolem českého školství.

V rozhovorech se dotýkáme témat jako ‚‚individuální přístup k dítěti, sebehodnocení, Montessori versus další alternativní přístupy, svoboda a hranice, portfolio, pedagogická diagnostika, předškoláci a přípravné třídy, tvorba pomůcek do hodin, formativní hodnocení a učení, speciálně pedagogické centrum a poradna,
přístup k druhostupňovým dětem, nenásilná komunikace, umění naslouchat či vzdělávání žáků s OMJ‘‘.

Ženám jsem položila dotazy, které učitelky nejvíce pálí, zajímají či je nejčastěji řeší… abyste v odpovědích našla sama to, co Vám dává smysl,
pomůže Vám a podpoří Vás nejen v práci, ale i v osobním životě.

Kongres sledovalo celkem 3 685 učitelek. Přidejte se taky!

KDY?

Kongres již proběhl, nyní se na něj můžete podívat zpětně.

KDE?

On-line na počítači nebo telefonu v tramvaji či v pohodlí domova.

JAK DLOUHO?

Rozhovory jsou v délce 20 až 45 minut

K rozhovorům získáte dárky od hostů!

Celý On-line kongres Učíme společně již proběhl, nyní se na něj můžete podívat zpětně.

Záznamy všech rozhovorů budete mít k dispozici celý rok.

Co si z kongresu odnesete?

Nové pohledy ale i praktické tipy, které budete moci hned vyzkoušet ve výuce.

A nejen to. V rozhovorech Vám ukážeme cesty a metody, které můžete využít, aby Vás práce nevyčerpávala a bylo Vám v ní dobře.
Témata rozhovorů jsou velmi aktuální a věřím, že si z každého odnesete alespoň jeden AHA moment.

Koho uvidíte a uslyšíte v rozhovorech?

Na kongres jsem pozvala 15 inspirativních žen, které se pohybují přímo v nebo kolem českého školství. Každá z nich má co předat
a už jen natáčení rozhovorů obohatilo mne samotnou. Proto věřím, že budete nadšená, až si rozhovory poslechnete.
Troufám si říct, že spoustu věcí, které v rozhovorech padly, uslyšíte prvně. 

No a protože bych to nebyla já, kdybych nepřidala něco navíc, tak ode mne dostanete každý den krátké video, ve kterém se dozvíte zajímavé informace
a tipy k nejen formativnímu hodnocení.

Kongresu se zúčastní:

Ingrid Dach

V rozhovoru jsem Ingrid vyzpovídala z pozice rodiče. Jakým směrem se rozhodla vydat ve vzdělávání svých 3 dětí? Proč oceňuje individuální přístup pedagogů a co by učitelkám z pozice rodiče doporučila?

Michaela Ehrenbergerová

V rozhovoru s Michaelou jsme se zaměřily na české školství z jiného úhlu pohledu. Jaké to je založit školu? Co ji k tomu vedlo? A čeho si na učitelkách cení?

Aneta Štěpánková

Aneta nám otevírá téma svobody a hranic, individuálního přístupu k dětem a také Montessori řád, který je v každém z nás, i když si to neuvědomujeme. Dotkly jsme se rozdílů alternativního a klasického školství, povídaly si o roli pedagoga a dalších zajímavých tématech.

Radka Schillerová

V rozhovoru s Radkou jsme si povídaly o aktivním naslouchání a vědomé komunikaci. Proč je dobré mlčet dříve než mluvit? A jak mohu pomoci dětem ve škole, když je něco trápí? Co mohu změnit a co už ne?

Zuzana Smithová

Zuzana provází světem pubertálních dětí a nejinak tomu je v našem rozhovoru. Tipy, jak neztratit s dětmi v pubertě kontakt. Co dětem v tomto věku pomáhá? A jak my, dospělí, můžeme dětem pomoct?

Michaela Uher Jalůvková

Michaela je nadšená učitelka a odbornice na vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem. Náš rozhovor je, řekla bych, velmi aktuální. Jak můžeme pomoct nejen ukrajinským dětem se začlenit do kolektivu a výuky? 

Petra Robenková

Rozhovor s Petrou je pohledem na důležitou část školství, kterou nemáme tolik probádanou. Jak vypadá spolupráce školy, poradny a SPC? Co jako pedagog mohu dělat s dětmi se vzdělávacími potížemi? Kam se obrátit? Kde najdu pomoc a přes co vlak nejede?

Marcela Zajícová

Marcela se v rozhovoru rozpovídala o tématu pedagogické diagnostiky, která nám pedagogům není příliš známá. Proč je však dobré ji dělat? Co nám přinese za výhody? A hodí se diagnostika i na základní školu nebo ne?

Julie Dominika Zemanová & Marie Podvalová

Julie s Marií jsou expertky na dětskou četbu. Věnují se nejen rodičům, ale i pedagogům, kteří chtějí do školního prostředí vnést svět knih. V rozhovoru posdílely, jak můžeme v dětech budovat radost ze čtení, jak je podpořit a co (ne)funguje?

Lucie Václavková

V rozhovoru s Lucií se dotýkáme role pedagoga a jeho seberozvoje. Proč je to důležitá součást naší profese? Na co nezapomínat, když se chceme posouvat vpřed? Je dobré mít profesní portfolio či nikoliv? Jak ho vést? A proč ho dělat s dětmi? Další inspirací nabitý rozhovor!

Jana Pernicová

Rozhovor s Janou krásně plynul. Sdílela s námi nejen svou cestu pedagoga a svého projektu, ale i spoustu tipů, které jako učitel mohu využít směrem k rodičům a dětem. Určitě si nenechte rozhovor ujít!

Jana Vondrušková

Jana vyrábí didaktické pomůcky pro pedagogy a dělá to s velkým nadšením. Sdílela, proč se rozhodla jít touto cestou a proč je dobré, aby pomůcky ve školách měly své místo. A na co všechno mám myslet, když si pomůcky vyrábím sama?

Renata Pelcová

Renata je osobnost s velkým srdcem. V rozhovoru vám přinášíme pohled rodiče na výchovu a vzdělávání dětí, ale i na to, jak můžeme poznatky z psychologie a vývoje mozku využít ve školním prostředí. Proč se děti vztekají? Proč zničehonic pláčou? A proč se jim třeba nechce do školy? Co jako pedagog mohu udělat?

Radka Rubešová

V rozhovoru s Radkou se zaměříme na téma malby, arteterapie a její využití ve školním prostředí. Žádná nudná výtvarka či pracovky, ale poznávání sebe sama skrze barvy, struktury a materiály. Co mohu dopřát dětem a co sobě? Proč je dobré propojit výtvarné umění do ostatních předmětů? A jak? Dozvíte se v rozhovoru…

A poslední bonusový rozhovor…

Lucie Samková

Ano, i já byla host. Milá Ingrid se na mou žádost stala moderátorkou a vyzpovídala mne. 

Schválně, jestli víte, na jaké téma? Nechte se překvapit! 🙂

Zažijte neopakovatelnou dávku inspirace a tipů do praxe…

Přidejte se a odejděte s kupou nápadů!

Jak se mohu na kongres podívat?

Kongres Učíme společně proběhl on-line od 10. do 12. října 2022.

Celý kongres můžete nyní sledovat ze záznamů, kdykoliv budete mít čas. Stačí Vám připojení k internetu a chuť poslouchat.

Přístup ke kongresu a k programu dostanete do e-mailu. 

Rozhovory z kongresu máte k dispozici po celý rok.

Pro koho je kongres určen?

Především pro všechny učitelky, které učí v mateřské nebo základní škole na prvním či na druhém stupni. 

Důležité!

Moc se na Vás v kongresu těším! Věřím, že si ho užijete tak moc, jak jsem si ho užila já, když jsem hosty zpovídala a připravovala ho.

PS: Nenechte si tuto pozvánku pro sebe. Pošlete ji dál a pomozte měnit české školství k lepšímu!

Sdílejte kongres kolegyním a kamarádkám, kterým by mohl pomoci.
Pojďte společně se mnou dělat školní svět lepším místem nejen pro děti, ale i pro nás, pedagogy. 

Ať se máme dobře!

Sdílejte kongres ostatním! 🙂

Facebook
LinkedIn
Twitter
WhatsApp
Pinterest
Email
Print